Billetter

Billetter køber du ved at klikke på det røde "Køb billet" link ved omtalen af det enkelte arrangement - eller ved omtalen af partoutkortet.
På Facebook og i nyhedsbrevene finder du sædvanligvis også direkte links til billetsalget.

Priser

I omtalen af hvert enkelt arrangement finder du priser, samt et link direkte til billetudbyderens salgsside for arrangementet.
Prisen gælder for billetten incl. udbyderens adm. gebyr, men der tillægges det sædvanlige betalingskortgebyr.

Ved indgangen

Du kan naturligvis også købe billetter ved indgangen til arrangementer, som ikke meldes udsolgt. Der kan både betales med kontanter og Dankort.
Billetprisen ved indgangen er lidt højere end hvis du køber i forsalg - typisk 50 kr. højere.

 

Spørgsmål og svar vedrørende partoutkortet

Har du et spørgsmål? Skriv til os

Må jeg lave flere kopier af mit partoutkort?

Du må lave så mange du vil, men kun et af dem kan bruges af gangen. Stregkoden er unik og bliver registreret ved indgangen.

Hvis du lader en ven benytte dit kort til en koncert du ikke selv vil med til, kan du udskrive en kopi til din ven. Men få den tilbage igen så den ikke ved et uheld bliver brugt ved en koncert, hvor du også selv vil ind - så er det nemlig kun den første der bliver lukket ind.

Alternativt kan du vise partoutkortet på din mobiltelefon. Det vigtigste er selve stregkoden, som scannes ved indgangen.

Hvis man har købt 2 partoutkort til Rock i Mølleparken har jeg så forstået rigtig at man skal printe billetter ud til hver koncert og hvordan gør man det?

Du printer de kort du har fået pr. mail. Tag printene med og vis dem ved indgangen. De fungerer som billetter ved ALLE koncerterne. Bliver de væk eller går de i stykker, så print dem igen. Det er vigtigt at stregkoderne kan scannes ved indgangen.

Må jeg laminere partoutkortet?

Dette kan ødelægge stregkoden (kan blive sort under opvarmningen). Benyt evt. klar klæbefolie eller læg det ind i et plastomslag, som du taper til.

Kan der komme flere ind på samme partoutkort?

Nej, Et Partoutkortet gælder kun som adgang for een person, så du kan ikke printe en stak til vennerne. Så er det kun den første der kommer ind, og det er måske ikke dig .... 

Jeg har 2 partoutkort men kan ikke finde ud ad hvor jeg skal gå hen og printe enkelte billetter ud?  

Partoutkortet ER din billet. Det er en billet som gælder til alle koncerterne, som står på kortet, så brug det igen og igen.

Jeg er interesseret i at vide hvornår man kan købe billetter til de enkelte koncerter - altså enkelt-billetter og ikke partoutkort?

Enkeltbilletter, dvs. billet til en enkelt koncertaften med dens to koncerter, sælges kun i begrænset omfang.

Først når man kan se hvordan salget af partoutkort går, bliver det besluttet hvor mange "enkeltbilletter" der må sælges til de enkelte koncertaftener.

Når salget af enkeltbilletter bliver sat igang, meddeles via nyhedsbreve, på hjemmesiden og på Facebook.

Kan jeg købe partoutkort et sted, hvor jeg kan betale kontant?

Nej, desværre. Kun online via billetlinket på hjemmesiden og i nyhedsbrevet.

Er partoutkortet personligt?

Nej. Du må gerne dele det med en anden, så du tager til nogle af koncerterne og din ven tager til de andre.

Kan to eller flere tage til samme koncert med samme partoutkort?

Nej, partoutkortet giver adgang for een person pr. koncert.

Hvis der er udsolgt lige netop til den koncert jeg vil se, kan jeg så ikke bruge mit partoutkort?

Jo, det kan du. Hvis du har et partoutkort kan du altid komme ind til alle koncerterne , som er nævnt på partoutkortet, også selv om der meldes udsolgt.

Dit partoutkort fungerer som billet og sikrer din adgang.

Hvordan får jeg partoutkortet tilsendt?

Nej - partoutkortet købes via nettet og tilsendes via en mail. 

Derefter kan du selv udskrive det.

Jeg vil gerne bestille billetter til én af de koncerter, der udbydes i pakken med partoutkort. Kan man kun komme til koncerten ved køb af hele pakken, eller hvordan bestiller jeg til lige den enkelte koncert?

Hvis du fra starten af vil være helt sikker på at kunne komme til en af koncerterne, er et partoutkort den sikre løsning.

Enkeltbilletter, dvs. billet til en enkelt koncertaften med dens to koncerter, sælges kun i begrænset omfang, og salget starter senre end salget af partoutkort..


Først når man kan se hvordan salget af partoutkort går, bliver det besluttet hvor mange "enkeltbilletter" der må sælges til de enkelte koncertaftener.

Når salget af enkeltbilletter bliver sat igang, meddeles via nyhedsbreve, på hjemmesiden og på Facebook.

Jeg har modtaget partoutkortet, men hvorfor er det kun 1 billet og ikke en helt række billetter?

Et partoutkort er en billet, der gælder til alle koncerterne, som er nævnt på kortet. Ligesom en sæsonbillet.

Du bruger samme billet hver gang. Bliver den slidt og krøllet, kan du bare udskrive den igen.

Hvorfor skriver I hele tiden hvor mange partoutkort der er solgt?

Det har betydning for prisen. Den starter lavt og stiger efterhånden som der bliver solgt flere. Det er for at få gang i salget hurtigt og for at belønne de trofaste koncertgængere, som står på spring hver gang salget gives frit..

Et stort salg af kort betyder, at vi er mange nok til at skabe fest og stemning ved alle koncerterne. Det giver også en indikation om og hvornår der eventuelt bliver tilbudt almindelige billetter til de koncerter, der er på partoutkortet.

Endelig er der grund til at nævne det i forhold til handikappede med ledsagerkort. Hvis der er udsolgt så gælder ledsagerkortet ikke, og så skal ledsageren selv have købt gyldig billet for at få adgang.

Jeg kan se, at langt de fleste koncerter på jeres partoutkort ofte ligger på ulige uger, hvor jeg skal arbejde. Hvad er grunden til dette?

Det er en tilfældighed. Koncerterne falder på de dage hvor de forskellige bands er tilgængelige og hvor vi kan samle de mange frivillige, som gør koncerterne mulige.

Vi prøver også at undgå sammenfald med andre større arrangementer i landsdelen, selv om det ikke altid lykkes helt.

Du er velkommen til at skrive til os

Vi gør opmærksom på, at jf. gældende GDPR-regler slettes din henvendelse for bestandigt, når henvendelsen er færdigt behandlet.

Kultur i Syd.

Kontakt

Telefon
Eventmanager Ida Ketelsen Hansen:
+45 2190 9880

Direktør Jes Johansen:   
+45 4034 4873

Mail
Kultur i Syd
info@kulturisyd.dk

Adresse
Mølleparken 4
6400 Sønderborg

Nyhedsbrev

Få nyt om vores koncerter tilsendt ved tilføjelser i programmet

Nyhedsbrev Samtykkeerklæring
Jeg giver mit samtykke til at modtage nyhedsbreve fra Kultur I Syd.

Afmeld nyhedsbrev

 

Du kan her opsige dit abonnement på nyhedsbreve fra Kultur i Syd.
Fortryder du, kan du altid tilmelde dig igen.

Hvis du blot ønsker at skifte e-mail adresse, afmelder du først den gamle, hvorefter du tilmelder den nye.

E-mail:
I want to unsubscribe: